Friendship

Rabu, Oktober 13, 2010

menuju kecanggihaan teknologi

sekarang ni zaman semakin maju dan macam-macam orang cipta untuk memudahkan kerja. bila semua dah guna teknologi IT ni, apa akan jadi kat manusia?
yelah, pernah tak kita terbayang yang semua kerja kita dibuat oleh mesin. nampaknya ramai lah rakyat malaysia ni berpenyakit. sebab dah tak payah nak gerak ke sana sini sebab semua nya di hujung jari.
kalau kerja kat ofis aduhai macam ner pulak ek? xperlu lah lagi nak terkejar2 untuk dateline kan. semua boleh buat kat rumah. boleh ke macam tu?