Photobucket

Friendship

Sabtu, Mac 20, 2010

I'M GoinG tO tHE Gatsby Deodorant Street Fair

salam to all bloggers,




semalam i check my email, i dapat jemputan ke Gatsby Deodorant Street fair oleh nuffnang...em happy nyer...i kan baru lagi dalam dunia blog ini, jadi rasa teruja nak pergi ke event yang dianjurkan oleh nuffnang ni and i leh jumpa dengan blogger- blogger yang lain yang dikira bertuah...seramai 400 orang yang terpilih untuk menyertai event ni.. em mesti ada yang tanya bila event tu akan diadakan...so readers, check it out... remark on your calendar...

Tarikh
17 April 2010

Masa
10 pagi sampai 5 petang

Lokasi
Front Foyer, Ground Floor,
Berjaya Times Square


nuffnang juga akan memberikan duit poket rm 50 untuk bloggers yang terpilih untuk pergi Gatsby Deodorant street fair tu nanti...
kat event tu nanti ada juga lucky draw and cool gadget..hadiah nyer bernilai
rm 15000.00
sunguh berbaloi-baloi. Kat event tu juga akan diadakan fun fair games seperti sumo wrestling(in air bag suit) gladiator battles dan i hope akan adakan juga games seperti wheel spin and win.


i akan pastikan semua jadual kerja i tak akan bertindih dengan tarikh event ini. i akan pinda tarikh kalau ada jadual kerja yang bertindih and berkorban apa saja untuk pastikan yang i akan berada di sana pada 17 april ni..wish me luck okay..

so to all readers, untuk mengetahui lebih lanjut tentang event yang dianjurkan boleh melayari laman web www.gatsby.com.my/streetfair.







3 ulasan:

  1. .gudluck!
    .heee gmbr curik i punye heh ;p

    BalasPadam
  2. hehe...i nk upload xleh dr web...kena blog...sory coz x minta permision dulu..tapi i suka la u nyer blog...nice sgt

    BalasPadam