Friendship

Ahad, Julai 18, 2010

guna tangan lebih baik dari guna mulut

hye readers,

semenjak dua menjak ni, kerja makin hari makin bertimbun kat pejabat sampaikan masa yang ada 24 jam ni nak keje jer. korang pernah rasa macam tu.?

kerjsama dalam satu pejabat mungkin akan meringankan tugas kita dan segala kerja jadi mudah.betul ker sistem macam tu?

kalau nak diikutkan, memang lah boleh macam tu, tapi sape yang nak tolong kita buat macam tu?mungkin ada insan yang baik hati akan menawarkan diri untuk membantu, tapi tak banyak yang macam tu. bila kerja banyak, masing- masing akan mula rasa tekanan, rasa bebanan, tapi masih lagi boleh berbual-bual kosong, cerita dari satu perihal kepada satu perihal dan mengambil masa tanpa sedar selama 3 jam. yelah bila cerita sedikit ditambah dengan pelbagai perasa, jadi lagi sedap cerita tu kan.

pas tu buat muka tension depan kita, korang rasa bengang tak? hehe aku ni bukan lah pekerja yang tidak berbual dengan orang atau terasing dengan orang lain, tapi tangan tetap jalan buat kerja walaupun cerita tu aku sampuk sikit-sikit.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan