Photobucket

Friendship

Isnin, April 12, 2010

luahan rasa

hye reader....

hari ni aku rasa sangat sangat down. em apakah dugaan ini yang kau beri pada hambamu yang lemah ini...

aku rasa tidak kuat untuk berhadapan dengan semua ini....mengapa aku harus di ditipu, kenapa aku harus dianiaya...mengapa ader insan begini di dunia ini...tidak ader lansungkah perasaan simpati atas perbuatan mu itu...

setiap yang aku lakukan, aku ikhlas dan aku tidak meminta balasan ape pun hanyalah kejujuran didalam menjalinkan persahabatan bukan nya menikam aku dari belakang...
betul lah kata orang...luaran yang baik tidak mencerminkan dalam yang baik jugak...jangan melihat hanya dari luaran yang hanyalah lakonan semata-mata....
aper sahaja permintaan mu akan cuba aku tunaikan..tapi mengapa ini yang kau berikan pada aku sebagai balasan kepada insan yang telah mebantu dikala kau kesusahan, kesedihan....
aku tidak berdendam, cuma aku memohon pada yang Maha Esa, agar kau diberi petunjuk supaya ianya tidak berulang pada orang lain...sekiranya kau di tempat aku, aku pasti kau juga akan merasa sama seperti aper yang aku rasa.....

mood sedey hari nie...ya allah, kuat kan lah hamba mu ini dengan dugaan yang datang...amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan