Photobucket

Friendship

Khamis, April 01, 2010

1 april 2010

hye readers...

terlalu cepat waktu berlalu dalam tahun 2010 nie..sekejap sahaja masa berlalu dan  kita rasa dah hampir sampai ke pertengahan tahun..
macamner ner dengan perancangan awal tahun tempoh hari..berjalan dengan lancar atau masih belum melaksanakan lagi..azam?em macam2 azam tahun baru yang kita buat..tapi dah masuk bulan april nie..ader yang telah memulakan azam ker?hehehe termasuklah i nie kan...asyik buzy memanjang..
tapi tahun nie aku rasa amat gembira juga..sebab dapat jumpa semula sahabat2 lama yang terputus semasa study dolu2.rasa happy sangat sebab adar diantara mereka yang dah kawen..ader yang de baby...wah syok nya..aku jugak yang belum...em bila ek..eih gatal...
aku juga nak wish congrate to my fren...sebab wedding die sabtu nie.TO ASMARANI BINTI BAHARUDIN BATU PAHAT..CONGRATE YER..NTI I SEND UR GIFT OKAY..tapi cuti aku tidak diluluskan...oh bos..pls approve my application..i need it...plz...hehehe..bos aku xder blog lak..kalau ader..abis lah aku.sebab tu kecik kan font..buat2 xnampak..
okay bloggers..saper yang dapat invitation untuk g berjaya times square nanti, jangan lupa ea...kita jumpa disana...i dah apply cuti..hope lulus lah..

see u next entries. (-_~).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan