Photobucket

Friendship

Khamis, April 29, 2010

Road Trip with My Broadband

 hye readers,
Assignment untuk project alpha untuk minggu kesembilan telah kembali...tajuk tugasan minggu ini, Road Trip With My Broadband.walaupun i baru nak join, tapi i tetap bersemangat untuk mencuba nasib..yahooo.

Zaman sekarang ini, segala urusan hanyalah dihujung jari jer kan.Kat mana kita berada,sama ada pasaraya, kedai makan, hospital, pejabat dan juga tempat-tempat perlancongan, kita tetap nak gunakan internet.betul..betul..betul (gaya upin ipin)..sekarang ni pulak dah macam-macam jenama broadband yang berada di pasaran..tapi saya lebih suka kepada Produk P1 WIMAX. P1WIMAX ni pulak dah ada produk baru iaitu P1 WIGGY...broadband ni sungguh mudah untuk dibawa kemana sahaja kita nak travel seluruh malaysia. ianya merupakan broadband sungguh kecik dan mempunyai rekabentuk yang sangat comel.Ianya juga tak memerlukan ruang yang besar untuk menyimpan dan boleh juga digantung kat leher seperti tag nama kita tu...sungguh mudahkan.

dengan adanya broadband macam ni,kita nak travel jauh pun kita masih boleh lagi mengupdate facebook dan juga blog, dan tak perlu nak tunggu lama baru nak update sebab kita boleh online bila-bila masa saja yang kita sukakan..siang malam pagi petang dan sampai pengsan..kah..kah..


so berminat, jom cepat-cepat kita dapatkan p1 wiggy ni dan korang boleh lah pergi tengok-tengok dekat kedai yang menjual peralatan komputer dan juga pameran pc fair yang sedang berlansung sekarang ni.

jom kita layan video video untuk project alpha ni pula...layannnnnn













Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan