Friendship

Jumaat, April 23, 2010

my dream destination

hye readers..

destinasi impian? erm mesti kita semua ada destinasi impian sendiri kan...kalau korang mesti ada destinasi idamankan terutama pada mereka yang baru melansungkan perkahwinan kiranyamacam honeymoon lah...amboi amboi amboi...suka nyer..
kalau saya lah diberi tiket perlancongan secara percuma dan boleh lak pilih kemana saja kita nak pergi...mesti melompat keriangan ...dah mcm kanak-kanak ribena da...
saya suka sangat tempat percutian yang mempunyai laut...air yang biru...boleh snorkling kat dasar laut...jauh dari kesibukan kota yang sentiasa dicemari dengan pelbagai pencemaran bunyi, udara dan macam- macam lagi...sekali sekala dapat menenangkan fikiran bersama orang yang tersayang macam family, adik beradik, dan jugak suami itu bagi yang dah kahwin okay...
bila kita travel...kita naik fligt lah kan sebab nama pun bercuti, jadi xperlu memandu, sampai destinasi kita akan dibawa oleh pemandu pelancong..so kira macam raja gak lah layanan nya..
saya ni suka sangat nak pergi bali...kat sana ada pantai yang sangat cantik pemandangannya..tapi kalau nak ke sana memerlukan perbelanjaan yang besar..so kalau kat malaysia ni, saya teringin sangat nak pergi pulau pangkor...lautnya yang membiru..tenang jer...kat sana juga banyak tempat yang menjual pelbagai hasil tangkapan laut seperti sotong kering bergula..em sedapnya...banyak tempat yang saya dah melancong tapi pulau pangkor masih belum sampai lagi...

                                                  

pemandangan matahari terbenam
 chalet yang diatas air









pemandangan di sekeliling resort










kalau berada disini tentu anda semua akan rasa segar dengan udara nya dan tenang melihat pemandangannya...


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAStraveller.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan