Friendship

Sabtu, April 03, 2010

ns vs selangor

hye readers..

i ni memang minat bola sepak...em kira macam fanatik jugak lah..tapi tak ponah pon poie tengok secara live kat stadium tue...anak omak lah katakan...eh ape kena mengena bola dengan anak mak nie...ish2...melalot lak dh...hehehe

okay blogger2 yang duduk kat nogori tu jom kito reramai poie stadium paroi malam ni....bagi semangat kat pasukan nogori...

okaylah...jangan lupo yo....HoBin Jang Hobin....

4 ulasan:

  1. kita ni minat sebab hubby bekas penyepak bola masa sekolah2 dulu....la ni tengok kat tv je le....live gitu...

    BalasPadam
  2. aduhai..samalah tak pernah dpt tgk bola di stadium..teringin gak..tapi ntah bila ada peluang..

    hobin jang hobin jugakk...

    BalasPadam
  3. WAH SONATA MESTI MASA HUBBY SONATA MAIN SONATA JADI POM2 GURL GITU..MERIAH JER...CLASS UOALS...

    BalasPadam
  4. kak lina,kita ni snasib rupanya...hehehe

    BalasPadam