Photobucket

Friendship

Isnin, Mei 10, 2010

Project Alpha : Ninie Ahmad For The Adidas Ole Ko Challenge

hye readers, Project alpha musim kedua bagi minggu ke 10.
entri untuk tajuk kali ni, Adidas Ole Ko Challenge. iaitu pasal futsal game. sekarang kan trend remaja, belia dan beliawanis lebih kepada futsal games sebab ianya merupakan indoor games. so takdalah nak kena panas sangat dan tiada sunburn..sekarang ni bukan lelaki aja pandai main, perempuan pun pandai jugak tau.

okay, untuk challenge ini, saya rasa blogger yang patut menang ialah Ninie Ahmad. Beliau merupakan seorang wanita dan juga merupakan cikgu YOGA. Ninie ahmad ni dah berkecimpung dalam dunia YOGA ni selama 9 tahun. Jadi untuk futsal ni, saya rasa itu adalah senang bagi beliau sebab beliau dah biasa dengan gerak dan gaya lemah lembut ini tetapi tangkas. Dan yang saya sangat suka sangat mengenai ninie ahmad ni, walaupun seorang cikgu yoga, tetapi beliau juga mempunyai pusat yoga dia sendiri di Damansara Perdana.. Kiranya, dia lah cikgu dialah pengurus. Seorang wanita yang sangat berjaya dalam karier dan juga kehidupan. Tak cukup dengan itu, ninie ahmad ni juga merupakan duta rasmi Yoga bagi adidas. WOW!!! hebatkan.bukan calang-calang wanita ni.



Kat mana adidas Ole Ko challenge ni, nasib saya tak terlupa. Futsal One 0n One ni, akan diadakan di  
Adidas Ole KO road show at Centre Court, Mid Valley Megamall, Friday May 21, 7.30pm! so kiranya lepas ofis hour lah kan. takda lah nak terkejar-kejar masa.

okay readers, jom kita layan VIDEO project alpha musim kedua dari episode 18-21. Layannnn..Zassss













Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Catch the Project Alpha bloggers at the Adidas Ole KO road show at Centre Court, Mid Valley Megamall, Friday 21 May at 7.30pm!

Bring to you by @ProjectAlphaMY and #action3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan