Friendship

Selasa, Mei 04, 2010

Tonton Dan Menang

hye readers,

jom sertai contest yang dianjurkan oleh MAS Traveller .com
contest ni senang jer nak sertai.
korang cuma perlu tonton setiap episode di Astro Ria(ch104) setiap hari rabu jam 10 pm.

ianya sebuah rancang dari contest untuk SAYA NAK CUTI. So diorang dah umumkan pemenang, dan setiap pemenang ni pulak ada impian percutian mereka sendiri. yang menarik nyer, mereka ini akan mengacarakan program mereka sendiri senang cite, pengacara untuk program sendiri. bukan selalu dapat peluang macam ni kan.
Terdapat 7 episode kesemuanya, so jangan lepaskan peluang menonton rancangan ini, manalah tahu ade blogger yang saya suka terpilih lak pulak..tuah manusia kita tak tahu...tapi kalau dapat hadiah tu, jangan lupakan ole-ole untuk saya tau..
ape syarat nyer?syarat peraduan ni senang sangat-sangat.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan