Photobucket

Friendship

Rabu, Mei 26, 2010

thank for shamrin for show


hye readers,

nak jawab tag dari sham, sori sebab lewat. Tapi sham ni tag macam ahli nujum lak yelah macam tahu ajer aku tengah happy2 berbunga-bunga. T___T

1. Adakah anda happy sekarang ?
 Aah, sangat happy sambil senyum

2.Kenapa anda happy??
Kenapa yer aku happy...sebab aku dapat kerja dalam sektor awam. yahuu..

3.Apa yang membuatkan anda happy??
  • sebab semua orang happy , jadi aku happy
  • orang yang tersayang dapat sambung study n same time saya dapat keje gov
 4.Pernahkah anda menerima TAG??
pernah dari cik pensel kontot..Ada gambar blink2 lagi..meriah


5. Nyatakan warna yang anda suker??
warna ni ada macam2 seperti pelangi, tapi yang paling best sekali
  • pink colour semestinya
  • biru yang mendamaikan
  • hijau yang menenangkan
  • kuning melambangkan negeri ku
 6. Berikan kepada 6 orang yg kamu mahu tag.
wahai blogger2 sekalian, sila lah ambil tag ini sebab anda semua memang best. semua entri anda memang best. Hope kita bagi sokongan pada kawan2 yang buat tag-mengetag ni. okay..enjoy la.






1 ulasan: