Photobucket

Friendship

Sabtu, Mei 08, 2010

welcome..to all

hye readers,

hari ni sehari suntuk menghadap pc, nak blogwalking. seronok gak sebab dapat jumpa macam-macam blog yang cantik dan entri yang best2.

bila tengok blog orang lain, jadi semangat balik nak tulis dalam blog sebab ada blog yang bagi macam2 tip untuk naikkan traffic blog. thank a lot untuk DahliaJournal sebab bagi tip yang berguna untuk blogger yang baru seperti saya.


dari blogwalking juga, jumpa ramai antara blogger yang mempunyai followers yang hampir cecah ribuan orang, mesti entri die best kan, sebab tu ramai followers..
nakjuga macam tu, pas ni kena lebih banyak idea untuk menulis didalam blog ini setiap hari dan tajuk entri yang best2, mesti ramai yang datang kan..

Thank pada blogger yang sudi share tip-tip dalam dunia blog. semoga kita akan terus berblog untuk mencurahkan pelbagai idea yang boleh dikongsi bersama.



4 ulasan:

  1. free time hujung minggu macam ni best la buat bloggwalking....tapi....siapkan kerje2 penting dulu! no. 1.....masak/makan....tengok blog akak...he3x tak ade kerje lain ke? makannnnn!tk singgah & komen

    BalasPadam
  2. Assalamu alaikum
    salam kenal ^_^

    BalasPadam
  3. kak sonata, thank singgah.. okay siapkan keje baru online...jangan ngularkan..

    BalasPadam
  4. free font, xder tinggal jejak ker?nk blogwalking. thank sebab singgah, salam kenal kembali

    BalasPadam